wenerwintersportcanada.reismee.nl

Vertrek naar Canada

Hallo allemaal,

Vandaag het vertrek van onze wintersportvakantie naar Canada. Marcel was lekker op tijd om ons thuis op te halen en naar Schiphol te brengen. Lisa is met Sem gekomen om ons uit te zwaaien. Ook Jerry en Jennah doken spontaan op om ons uit te zwaaien. Lief hoor van iedereen.

Onze vlucht naar Edmonton vertrok netjes op tijd en na ongeveer 8,5 uur vliegen zijn we veilig geland. We zaten helemaal achterin en voordat zo'n vliegtuig dan leeg is, je door de douane heen bent en je je koffers hebt..... ben je 1,5 uur verder.

Daarna meteen naar de car-rental. Daar werden we snel en aardig geholpen aan ons slagschip voor de komende tijd. ?

Jammer genoeg geen Amerikaans merk, maar wel een "Amerikaanse Japanner". Het is een Nissan Armada.

Vanaf het vliegveld was het een klein uurtje rijden naar ons hotel. Na het inchecken zijn we naar het Chop Steakhouse naast het hotel gegaan. Heerlijk gegeten, maar na zo'n lange dag (bijna 20 uur wakker) vielen onze ogen bijna dicht.

Toen we op onze kamer waren, konden we de mensen in het indoor-zwembad luid horen.... Daarom maar gaan vragen of ze nog een andere kamer voor ons hadden. En dat was geen probleem. Ze begrepen het helemaal. Dus wij verkast en lekker gaan slapen.

Tot morgen.

Marcel

Passende naam voor een slagschip ? veel plezier

Denni

Jullie hadden eventueel nog een escape: slapen in de Armada! ?